loading...
معرفی گروه های مفید تلگرام
گیتاریستd بازدید : 1789 سه شنبه 12 مرداد 1395 نظرات (0)

متن آهنگ نمی دونست دل من از ایرج - IRMP3

www.irmp3.ir/lyric/8283/متن-آهنگ-نمی-دونست-دل-من-از-ایرج
متن آهنگ نمی دونست دل من از ایرج را در IRMP3 بخوانيد و گوش کنيد. ... دانلود آهنگ جدید - IRMP3.IR. صفحه اصلی · آهنگ های جدید · آلبوم های ... دل من از ایرج. ♫♫ نمی دونست دل من که پریشونی چیه ... دل من عشق و شناخت واسه تو عقلش و باخت واسه دیوونگی هاتمن ...

خاطره انگیز*نمی دونست دل من(پریشونی)،با صدای استاد ایرج - ...

www.aparat.com/.../خاطره_انگیز*نمی_دونست_دل_من(پریشونی)،با_صد...
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امین سناتور نمی دونست دل من که پریشونی چیهسربه گریبونی چیه ؟نمی دونست دل من شب بارونی چیه گریه پنهونی چیه ؟شیشه از سنگ شد و ناله آهنگ شد و...لاله دل ت. ... دل من عشق و شناخت واسه تو عقلش و باخت واسه دیوونگی هاتمن دیوونه رو ساخت. ... "امین سناتور" و استفاده از سایر امکانات در سایت عضو و یا وارد شوید. دانلود.

هاتبرد موزیک - دانلود آهنگ پریشونی از ایرج

www.hotbirdmusic.ir/دانلود-آهنگ-پریشونی-از-ایرج/دانلود-آهنگ/آهنگ-ایرا...
۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نمیدونسته دلم که پریشونی چی سر به گریبونی چیه / نمیدونسته دلم ... دل من عشقو شناخت واسه تو عقلشو باخت / واسه دیوونگیات منه دیوونه رو ساخت.

خاطره انگیز*نمی دونست دل من(پریشونی)،با صدای استاد ایرج

www.dalfak.com/.../خاطره-انگیز-نمی-دونست-دل-من-پریشونی-،با-صدای...
نمی دونست دل من که پریشونی چیهسربه گریبونی چیه ؟نمی دونست دل من شب ... دل من عشق و شناخت واسه تو عقلش و باخت واسه دیوونگی هاتمن دیوونه رو ساخت. واسه دیوونگی ...

نمی دونست دل من(پریشونی) ، با صدای استاد ایرج - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=DM92OXWVV60
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بارگذاری توسطموزیک پاپ قدیمی
نمی دونست دل من که پریشونی چیه سربه گریبونی چیه ؟ نمی دونست دل ... شیشه از سنگ شد و ناله آهنگ شد و. ... دل من عشق و شناخت واسه تو عقلش و باخت

دانلود آهنگ نمیدونست دل من ایرج

isongz.ir/دانلود-آهنگ-نمیدونست-دل-من-ایرج/tag-19561/
دانلود آهنگ نمیدونست دل من ایرج-دانلود انوشیروان روحانی آلبوم سلطان قلب ها. ... نمیدونسته دلم که پریشونی چی سر به گریبونی چیه / نمیدونسته دلم شب بارونی چیه گریه ... دل من عشقو شناخت واسه تو عقلشو باخت / واسه دیوونگیات منه دیوونه رو ساخت ... با تو وفا کردم تا به تنم جان بود، عشق و وفا داری با تو چه دارد سود / آفت خرمن مهر و وفایی، ...

دانلود آهنگ قدیمی ایرج به نام پریشونی - کویر موزیک

kavirmusic.net/دانلود-آهنگ-قدیمی-ایرج-به-نام-پریشونی/
۲ ساعت پیش - دانلود آهنگ قدیمی ایرج به نام پریشونی + پخش آنلاین - کد وبلاگ و متن آهنگ Download ... نمی دونست دل من که پریشونی چیهدل من عشق و شناخت.

دل من عشقو شناخت نمیدونست دل من كه پریشونی چیه! - کلوب

www.cloob.com/u/elmirakomando/53035520
۳ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دل من عشقو شناخت نمیدونست دل من كه پریشونی چیه! ... شیشه ها سنگ شد و ناله آهنگ شد و ناله دل تنگ شدو بنفشه بیرنگ شد و دل من عشقو شناخت ... تورو شنفتم و دل من عشق و شناخت واسه تو عقلشو باخت واسه دیوونگیات منه دیوونه رو ساخت.

خاطره انگیز*نمی دونست دل من(پریشونی)،با صدای استاد ایرج - ...

tubefa.com/.../خاطره_انگیز*نمی_دونست_دل_من(پریشونی)،با_صدای_استا...
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نمی دونست دل من که پریشونی چیه سربه گریبونی چیه ؟ نمی دونست دل ... شیشه از سنگ شد و ناله آهنگ شد و. ... دل من عشق و شناخت واسه تو عقلش و باخت واسه دیوونگی هاتمن دیوونه رو ساخت. ... دانلود (حجم : 3.50 مگابایت ) گزارش تخلف منبع ...

میکده - نمی دونست بت من

azadehpouya.blogfa.com/tag/نمی-دونست-بت-من
۸ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - نمی دونست بت من که پشیمونی چیه گریه پنهونی چیه. یا نمی خواست بدونه شب تنهایی چیه درد پریشونی چیه. گل من ای گل من اون غزلگویی چی شد. عشق جادویی چی شد. نغمه ی جادویی چی شد ... ناله در چنگ شدم شکسته آهنگ شدم. دل من عشقو شناخت توی این شعله گداخت. واسه اشک نیاز قبله ... خواننده : استاد ایرج ---------> دانلود ...

شعر و ترانه

dobos3.rssing.com/chan-2844933/latest.php
درین وبلاگ سعی می کنم ترانه های بیاد ماندنی و اشعار آن ها را , برای دل خودم و دل شما بیاورم... ترانه هایی که عمری ... دانلود کنید "مثنوی افشاری" .... نمی دونست بت من که پشیمونی چیه گریه پنهونی چیه. یا نمی خواست بدونه شب تنهایی چیه درد پریشونی چیه. گل من ای ... دل من عشقو شناخت توی این شعله گداخت ... هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم.

اهنگ های لوتی های قدیم

girlfun.rozblog.com/tag/اهنگ-های-لوتی-های-قدیم
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متن آهنگ قدیمی دیوونگی نمی دونست دل من که پریشونی چیهسربه ... نمی دونست دل من شب بارونی چیه گریه پنهونی چیه ؟ ... دانلود اهنگ قدیمی و خاطره انگیز دیوونگی از ایرج - حسین خواجه امیری ... شناخت , اهنگ من شبها نخفتم و از غم تو گفتم و , ترانه های قدیمی ایرج ... سریال اپلما سریال عشق تعطیل نیست سریال شمدونی ها ...

دانلود تک آهنگهای قدیمی - صفحه 4 - انجمن دانلودها

forum.downloadha.com › انجمن › فرهنگ ، ادب و هنر › موسیقی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دانلود آهنگ بابا حیدر با صدای گیتا لینک دانلود [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سای. ... دلم شد چشمه چشمه ناز بانوچه گل من،سرسه کوچه گل من... لینک دانلود ..... پیش فرض. دانلود ترانه نمی دونست دل من با صدای ایرج مهتاب(حسین خواجه امیری) نمی دونست دل من که پریشونی چیه ... دل من عشق و شناخت واسه تو عقلش و باخت

نمیدونست - صفحه اصلی

ww2.mofassal.ir/detail/نمیدونست/article/98/
دل من عشقو شناخت نمیدونست دل من که پریشونی چیه سر به گریبونی چیه ... من . Googoosh amp Ebi Nostalgia MP3 RadioJavan com،نمیدونست چیزی از عشق تکه ابر ...

دانلود آهنگ پاپ سنتی نمی دونست دل من ایرج

www.sibmusic.com/#!tag/دانلود-آهنگ-پاپ-سنتی-نمی-دونست-دل-من-ایرج
آهنگ نمی دونست دل من توسط هنرمند ایرانی ایرج منتشر شده است. ... خود ایرج حمایت کنید و امتیاز خود را به این آهنگ از طریق پنج ستاره ای که در بالا دیده میشود ثبت کنید ...

اشعار و متون ادبی زیبا - نسخه قابل چاپ - تالار کافه کلاسیک

cafeclassic5.ir/printthread.php?tid=80
خسته ام زين عشق، دل خونم مکن ... شگفتا :وقتی که بود نمی دیدم ،وقتی می خواند نمی شنیدم،وقتی که دیدم که ... دفتر شعر "دیوار" به نظر من یکی از زیباترین و عاشقانه ترین دفترهای فروغ است. ...... در خاطرات یکی از شعرا آمده که ایرج با ملک الشعرای بهار سالهای سال قهر بود چراکه ..... من یه چندتا آهنگ از قمر دارم. .... شونه می کنه ، موی پریشون.

ترانه خانه - *متن آهنگ های ستار-سری1

matne-taraneh.blogfa.com/category/5
۱۱ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - من پريشون تو گريزون زندگی ساکت و سرد ... اما اين غنچه گلامون چی ميشن اونا که فردا رو ... برچسب:ستار، کجا بود ، دانلود آهنگ کجا بود از ستار ، متن آهنگ کجا بود از ستار، ... متن ترانه هوای عشق از ستار .... اما خيلی دير دونستم تو فقط عروسکی ... ترانه سرا : ايرج جنتی عطايی ... نداری هيچ گناهی جز که بر من دل نمی بازی

متن آهنگ های ماندگار [بایگانی] - تالار فرهنگی هنری جی تاک

gtalk.ir/archive/index.php/t-93264.html
۲۷ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - گل گلدون خواننده: سیمین گل گلدون من شکسته در باد تو بیا تا دلم نکرده فریاد گل ... عشق من بود گناه من ...... دانلود آهنگ .... اينم از زنده ياد ايرج بسطامي كه عاشق صداشم ...... نمی دونست بت من که پشیمونی چیه گریه پنهونی چیه یا نمی خواست بدونه شب تنهایی چیه درد پریشونی چیه ... دل من عشقو شناخت توی این شعله گداخت

دانلود آهنگ - 322 - ایکس نایس

www.xni3e.com/tag/دانلود%20آهنگ/page/322
آهنگ کبوتر ایرج,متن آهنگ,آهنگ پیشواز ایرانسل,متن ترانه,کد آهنگ,کد آوای انتظار همراه ... نمی دونست دل من که پریشونی چیه ... دل من عشق و شناخت واسه تو عقلش و باخت

ترانه های قدیمی - Timeline | Facebook

https://www.facebook.com/permalink.php?id=612590365433265...
دل من عشق شناخت. واسه تو عقلش و باخت. واسه دیوونگی هات. من دیوونه رو ساخت. . راشین. ایرج - شيشه ها سنگ شد و ناله آهنگ شد.FLV. نميدونست دلم كه پريشوني چيه سر به ...

زیباترین اهنگهاي غمگين و عاشقانه ايراني [آرشیو] - Asre Javan

javan6.com/archive/index.php/t-580363.html
اين هم تگ کد براي دوستاني که اشنائيت با تگ ها ندارن ، فقط کافيه ادرس دانلود رو انتخاب يا رنگي کرده و اين شکل رو .... ترانه عشق من از Payama Balakhani که اصل اهنگ فکر میکنم بره خواننده ترکیه ای Ibrahim tatleses باشه .... امروز و یادت باشه این حال پریشون و ..... نميدونست دلم كه پريشوني چيه - استاد ایرج ... دل من عشق و شناخت

رسوایی در آکادمی گوگوش - هراز نو - اخبار ایران، اخبار مازندران، ...

haraznews.com › عمومی
۴ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - مجریان شبکه من وتو پس از وقوع رسوایی صورت گرفته در آکادمی موسیقی ..... اقای امیر حسین خوب به شبکه های ایران نگاه نمی کنی نگاه کنی حساب دسدت میاد شبکه به این خو بی .... این مزخرفات چیه که پشت سرخانم گوگوش میگین مثل اینکه یادتون .... سعیدی و عشق همه ی ما گوگوش نهایت تشکر را داریم که دل ما ایرانی ها به ...

دانلود - جدید و تماشایی - blogfa.com

ifenton.blogfa.com/tag/دانلود
از دیده ره کوی تو با عشق بشویم ، با حال نزارم ... برچسب‌ها: ترانه, موسیقی, موزیک, سنتی, دانلود, رایگان, متن, لیریک, mp3, wma, شعر, صیاد, علیرضا افتخاری ..... بیادت همه شب دل من خــــــــــــدایا درین سینه ی خسته چون نی بنالم ..... نمی دونست بت من که پشیمونی چیه گریه پنهونی چیه یا نمی خواست بدونه شب تنهایی چیه درد پریشونی چیه

8 دانلود اهنگ های سنتی

fungood.in/post/2807979_19/جاودانه-های-علیرضا-افتخاری.html
خواننده : ایرج (حسین خواجه امیری). ای آتش همیشه در ... همه میگن عزیزت کی می آیه به دل شوق دگر دارُم، دارُم خدایا. گل زردُم همه دردُم ... به چشم مستی بخشت ز عشق اثر می بینم ... نمی دونست بت من که پشیمونی چیه گریه پنهونی چیه. یا نمی خواست بدونه شب تنهایی چیه درد پریشونی چیه. گل من ای ... دل من عشقو شناخت توی این شعله گداخت. واسه اشک ...

دانلود آهنگ قدیمی - اشعار مانی

asharemani.blogfa.com/9002.aspx
پريشون كرده حال مو چو مويت ... حديث عشق را پروانه ميداند كه مي سوزد ... مرغ دلم. همصدائي . قصه گوئي داشتم. كاش ميشد هم چو شهرزاد هر شبم. بهر بالين نكته گوئي داشتم ..... شناخت موسیقی ایرانی · چهارمضراب - سایت تخصصی موسیقی ایرانی · رادیو گلها - جمع‌آوری و بخش مجدد برنامه‌های ..... دانلود نمیدونست دل من با صدای ایرج 700 کیلو بایت.

متن ترانه های سیاوش قمیشی - عباس بهداروند - پرشین بلاگ

abbasbehdarvand.persianblog.ir/page/gomeishi
پاشو می‌ذاره ، تو آب چشمه ، شونه می‌کنه ، موی پریشون یه شب مهتاب ... سقف(فرهاد مهراد)شاعر: ایرج جنتی عطایی. تو فکر یک ... اما شعر تو می‌گه که چشم من ، تو نخ ابره که بارون بزنه ... و یا با من چونان همسفرهی شب باید از جنس من و عشق و خدا باشد .... از چی بگم تا دل من لحظه ای آروم بگیره .... تو که رفتی نمی دونی، چه جوری آخه بدونی، تنهایی

غم نامه

alisheytone.persiangig.com/
۳ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - عشق لالایی بارون تو شباست نم نم بارون .... دلم گیره واسه مردی كه از دوریت پریشونه ببین مردن به پای تو چه آسونه ...... دانلود آهنگدل من دل تو ” از مرتضی پاشایی دل من دل ...... خواننده: ایرج (حسین خواجه امیری) آهنگساز: ... نمی دونست بت من که پشیمونی چیه گریه پنهونی چیه یا نمی ... دل من عشقو شناخت توی این شعله گداخت

دانلود آهنگ جدید پاپ آرنا

poparena.iranarena.com/
دانلود اهنگ جدید و فوق العاده احساسی از رضا شیری بنام با من به هم زدى با کیفیت عالی به همراه متن .... متن ترانه های آلبوم از عشق حمید عسگری .... چقد با خودم تو دلم می گفتم کاش تو رو زودتر از این حرفا می دیدم .... حلالم کن دم رفتن،کمی بعد از پریشونی تو آوار نگاهی که،تو هم با ما نمی مونی .... تو این روزایی که نیستی همه چی به تو مربوطه.

پیشم نمی مونی - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی

atyabi-ba.smartfeed.ir/ogle/پیشم+نمی+مونی
۲۰ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - هر روز من بی تو، میگذره اما سرد، پيشم نمي موني، کاریش نمي شه کرد .... دانلود آهنگ جدید آرمین 2AFM به نام بزار‌ پلی شه موزیکم ... نسیم : بهش بگین كه من واسش چی بودم؟ .... عشق ینی وقتی که بی قرارت میشممطمئن باشم که تو میموني پيشم ... بیا و مهمونم شوگرمی خونه م شو ببین پریشونه دلم، بیا آرومم کنای جونم، میخوام ...

تقديم به جاودانه صداي عشق استاد معين

www.moeinmuzic.blogfa.com/
این جاودانه صدای عشق است که بار دگر بر سرزمین موسیقی طلوع میکند ..... او مي گويد اين پيشنهاد را من از ته دل به معين دادم و به او گفتم تور مشترك ما با ديگر برنامه ها ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 331
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 194
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 335
  • بازدید ماه : 2,489
  • بازدید سال : 45,755
  • بازدید کلی : 409,881